جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2013   آپدیت آفلاین کاسپراسکای 16 تیر 92

 

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2013 – آپدیت آفلاین کاسپراسکای

تاریخ ۱۶ تیر ۹۲

 

آپدیت آفلاین Kaspersky رو به دلیل نیاز شما کاربران عزیز در سایت قرار دادیم. Kaspersky یکی از غول های امنیتی جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در تمامی نقاط جهان دارد.یکی از ایراداتی که این شرکت و تمامی نرم افزار های منتشر شده از طرف این شرکت این است که آپدیت ها و بروزرسانی هایی که می بایست از طرف سرور های این شرکت در اختیار کاربران قرار می گیرد دارای حجم بسیار زیادی است که کاربران مخصوصا در ایران به علت کندی شدید اینترنت با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

امروز از وب سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آپدیت آفلاین کاسپراسکای را قرار داده ایم. با استفاده از فایل آپدیت آفلاین کاسپراسکای می توانید نرم افزارهای Internet Security،Antivirus،Pure را براحتی آپدیت نمایید. خاصیت این نوع آپدیت این است که این فایل ها را می توانید برای خود نگه دارید و در سیستم های زیادی مورد استفاده قرار دهید و با اگر ویندوز سیستم شما مشکل پیدا کرد براحتی آن را بروز رسانی نمایید.و پس از آن با چند کیلوبایت دریافت از خود سرور کاسپراسکای کاملا سیستم خود را بروز نگه دارید. شما هم اکنون می توانید آپدیت آفلاین Kaspersky یا کاسپراسکای را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:48 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
دانلود ESET NOD32 Antivirus v7.0.302.26 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

ESET NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:45 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
دانلود ESET Smart Security v7.0.302.26 x86/x64 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البته ESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:44 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود avast! Internet Security v9.0.2008 - نرم افزار امنیتی اوست

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.1.179 - نرم افزار حفاظتی آویرا

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Internet Security:
- حفاظت موثر در برابرانواع ویروس ها، کرم ها و تروجان ها و تهدیدهای دیگر
- شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
- سرعت اسکن بالا
- طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
- محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
- محافظت در برابر انواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
- محافظت ویژه در برابر ویروس های مخصوص ایمیل (POP 3)
- قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
- سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
- محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
- فایروال گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار
- ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
- ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
- کاربرپسند بودن
- و ...

l


ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:29 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 28792
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content